Witam,
wiem, że podobne tematy się dublują, ale nigdzie nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi :)
Otóż.. Złapałem straszną zajawę na longa. Nigdy na takim sprzęcie nie jeździłem, ale od kilku lat jeżdżę na deskorolce i snowboardzie.
Mam 182cm wzrostu, ważę 70kg. Mam do dyspozycji około 750zł. Dużo czytam pochlebnych opinii o dechach BombBoards.
Dlatego biorę pod uwagę takie dechy:
Bombboards Tricky
Bombboards KillerTwin
Bombboards Nano
Deski używałbym do luźnego bujania się po mieście, oraz z czasem chciałbym robić jakieś manuale, czy podstawowe tricki (Czy potrzebne do tego są kicktaile, czy da radę trickować na "płaskim" blacie?). Chcę aby deska była wygodna przy cruisingu. Chciałbym aby deska była dość lekka. Nano kusi mnie, że jest mniejsza, "kompaktowa", łatwiej możnaby ją transportować. Czy na desce o profilu jak Tricky wygodnie jest robić jakieś cross-stepy?
Sorry za moje laickie podejście do tematu, ale nie znam się :)
Macie jeszcze jakieś propozycje oprócz tych, które podałem, spełniające moje kryteria i mieszczące się w przedziale cenowym?
Pozdro
Nano to dobra deska, kogo nie spytasz jest z niej zadowolony. Jeśli chcesz robić tricki to masz w niej kicktail bez któego nie zrobisz chociażby G-Turn'a. W Tricki masz dwa kicktaile wiec dodatkowo nie musisz się martwić o kierunkowość jazdy. Killer Twin jest bardziej do jeżdżenia niż do trików więc sam musisz zdecydować na czym Ci najbardziej zależy.
Z tego co napisałeś wnioskuje, że najlepsze byłoby Nano ze względu na wielkość, możliwość robienia tricków i ogólną wszechstronność tej deski.
Widać kolego, ze o trikach masz takie pojęcie jak o balecie...
Do jak to sam napisałeś chociażby G-turna kicktail jest Ci z dupy potrzebny... Od kiedy g-turna robi się na kicktailu?