Longboards

Forum Longboardowe

Trojmiasto

8 posts / 0 new
Ostatni wpis
Trojmiasto

Jest ktoś z trojmiasta ?

Musisz chyba poczekać chwilę

Musisz chyba poczekać chwilę aż ktoś się zgłosi. Podobno jest od zalania riderów z tamtych okolic. Ja natomiast jestem z Elbląga

3city

tak.
;]

ustawka

luuudzie!! ;]
co Wy na to by zorganizować jakąś ustawkęę??
cały rejon 3city wchodzi w grę....

Jak jesteś chętny/na napisz kiedy i gdzie Ci pasuje
pozdro

Ja w sumie jestem chętna ,

Ja w sumie jestem chętna , znam pare osób które też będą :D

3city

Na fejsie ktoś stworzył grupę "3city long" jest tam ponad 150 osób i bez problemu można się ustawić na jakiś większy wypad.

;]

to teraz trzeba tylko dograc czas i miejsce
a co to fejsa to nie posiadam :]

witam wszystkich jako nowy

witam wszystkich jako nowy zajawkowicz z trójmiasta:)

posiadam taką oto dechę http://www.a4r.pl/pl/p/WAVE-BAMBOO-42-RED-Longboard-BLACK-HOLE/3122

jestem początkującym, na razie katuje głównie jazdę carving, tak aby móc wyhamować prędkość, wiekiem bliżej mi do 40 lat;) więc nie nastawiam się na jakieś mega tricki, ale coś tam bym poświrował, bo konkretnie mnie wcieło, mam tą deche od 1,5miecha i prawie codziennie katuje:O
głównie nastawiam się na przemieszczanie/cruising, pokonywanie miejskich przeszkód i jak wspomniałem co łatwiejsze tricki, może zczasem slide ale to pewnie nie ta decha;

w związku z powyższym chciałbym zapytać co sądzicie o tej desuni??? oraz zadać pare pytań:

1. czy możliwe jest na niej pompowanie? czyli generowanie prędkości bez odpychania na prostej drodze, a pod górkę nie wspomne bo widziałem takie cuda na
yt i też bym tak chciał:O

2. jakie tricki można na takiej kierunkowej (ma podniesionego taila) desce robić?

3. co można udoskonalić w tej desce, znaczy stjuningować - kółka, tracki, łożyska itd? nie znaczy to że jestem z niej niezadowolony, wręcz przeciwnie, ładnie